Obserwatorzy

sobota, 6 września 2014

Niekosmetyczni ulubieńcy / sierpień.





Dni mijają za szybko, zaraz czeka nas studentów powrót na uczelnie, co generalnie bardzo mnie przeraża ze względu na obronę pracy licencjackiej, bo jak na razie sama myśl, że znowu będę musiała jeździć do Gdańska przyprawia mnie o mdłości. W końcu dorobiłam się działającego laptopa, a więc zrzucanie zdjęć i ich przerabianie nie będzie już takim problemem i mam nadzieję, że zwalczę w końcu moje wszechogarniające lenistwo i będę tutaj pisać regularnie. Wiem, że wpis jest odrobinę po terminie, ale uznałam, że mimo wszystko warto go napisać i przedstawić Wam moich ulubieńców sierpnia i stanowczo należą oni do tych niekosmetycznych. 









Trafiłam na tego bloga całkowicie przypadkowo w momencie, gdy szukałam porad odnośnie fotografowania makijażu i znalazłam na bloga Natalii. Uwielbiam jej kącik dotyczący porad fotograficznych! Dziewczyna pisze bardzo rzeczowo, prosto i na temat, co sprawia, że jej wpisy są mega przyjemne w odbiorze. Nie jest to blog o nie wiadomo czym, można z niego wynieść naprawdę dużo dla siebie w postaci czystej wiedzy czy też inspiracji! Naprawdę bardzo Wam go polecam!

2. Macademian Girl in Paris


Uwielbiam kanał Tamary, ale tym filmikiem całkowicie podbiła moje serce! Od kiedy tylko pamiętam pałałam wielką miłością do Francji, Paryża i wszystkiego, co jest z nim związane, a więc na pewno teraz rozumiecie już dlaczego pokochałam ten filmik :). Obudził on na nowo moje dziecięce marzenia o odwiedzeniu tego pięknego miasta i nie wiem czy nie zakochałam się w nim jeszcze mocniej niż wcześniej! Pięknie nagrany, pięknie zmontowany, piękna Tamara, która wygląda jakby należała tam od zawsze. Brakuje mi słów zachwytu, zresztą - sami obejrzyjcie, a nie pożałujecie!



Zakochałam się momentalnie! Claire jest przepiękna, ma świetny styl, co więcej - mieszkała nawet chwilę w Polsce! Filmiki nie trwają godzinami i jako, że jest Azjatką po cichu się z nią utożsamiam ;D. Koniecznie ją odwiedźcie! 


Chyba nie muszę go przedstawiać :)? Obejrzałam go z przyjemnością po raz drugi i z bólem serca szukam czegoś podobnego, ale chyba nic nie jest w stanie zastąpić Plotkary i Chucka :(.



Może ten podpunkt brzmi nieco narcystycznie, ale pokochałam te formę przekazu! Bardzo długo zastanawiałam się nad jej utworzeniem, ale jednak stało się i niczego nie żałuję. Dzięki niej mogę Wam pokazywać moje prace i za jakiś czas myślę, że będzie to wspaniała pamiątka! Dziękuję za każde polubienie, nawet nie wiecie ile ono dla mnie znaczy <3!


Już zaczynam zapisywać kolejnych ulubieńców, mam nadzieję, że nie możecie się doczekać równie mocno jak ja! Oby ten miesiąc był jeszcze piękniejszy dla Was i dla mnie, buziaki!

15 komentarzy:

  1. Również uwielbian vlogi Tamary ;) Bardzo miło tu u Cb, obserwuję ;)) pozdrawiam fibane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie widziałam tego filmiku Macademian Girl, ale zaraz obejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetni ulubieńcy, mimo iż ja bym wymieniła zupełnie innych! ;)) :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie posty zawsze dowiaduje coś innego, to co się dzieje w świecie wirtualnym :P Na rudy włos też całkiem przypadkiem wpadłam.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. macademian girl <3
    uwielbiam Plotkare, moj ulubiony serial, a Chuck Bass oczywiscie zabojczy *.*


    zapraszam: gertrama.blogspot.com
    obserwujemy? odp u mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. ostatnio też odkryłam pierwszego bloga i uwiebilam go :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja żadnej z tych stronek nie znam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Strasznie fajnie znaleźć się w takim zestawieniu <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie fajnie jest dostać od Ciebie komentarz, dziękuję :))!!!

      Usuń
  9. Kojarzę bloga Jest-rudo oraz serial Gossip girl, który również przypadł mi do gustu. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Również lubię bloga i filmiki Macademian Girl :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie mogłam się zdecydować na obejrzenie "plotkary" ,ale książki uwielbiam !

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam Claire Marshall <3 Piękna kobietka!
    www.nataliamajmonroe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń