Obserwatorzy

czwartek, 7 sierpnia 2014

Moja kolekcja pomadek.


Nie wiem czy Wy lubicie takie wpisy, ale ja UWIELBIAM! Kolekcje kosmetyków i haul'e zakupowe to coś, czego oglądania nigdy sobie nie odmówię! Jako, że usta są zdecydowanym faworytem na mojej twarzy nigdy nie odmawiam sobie kupna nowej pomadki, nawet gdy jest to ciemna, winna czerwień lub barbie pink. Szczerze powiedziawszy - nadal czuję pomadkowy niedosyt, więc jeżeli jesteście w stanie polecić mi dobrze utrzymujące się pomadki w jakiś ciekawych odcieniach to dajcie koniecznie znać!


Kolory nude


Od lewej:
-Rimmel by Kate Moss nr 104
-Inglot nr 842
-Golden Rose Velvet Matte nr 07
-Bell nr 126

Pomarańcze i czerwienie


Od lewej:
-Catrice Ultimate Colour nr 050 Princess Peach
-Inglot nr 814
-Golden Rose Velvet Matte nr 15
-Golden Rose Velvet Matte nr 20

Róże


Od lewej:
-Kobo nr 111 Coral Chic
-Golden Rose Velvet Matte nr 13
-Golden Rose Vision Lipstick nr 112

Fiolety


Od lewej:
-Rimmel nr 380 Dark Night Waterl-Oops!
-Golden Rose Vision Lipstick nr 125
-Inglot nr 293

Pomadki pielęgnacyjne/błyszczyki


-Nivea Vitamin Shake Cranberry & Raspberry
-Neutrogena Levres Lippen SPF 20
-Essence Stay Matt nr 02 Smooth Berry
-Golden Rose Luxury Rich Color Lipgloss nr 16

Teraz mam troszkę mniej czasu co doprowadza do tego, że trudno jest mi się zorganizować, ciągle jestem śpiąca i po powrocie do domu zwykle nie robię nic produktywnego oprócz zasypiania na kanapie w momencie włączenia laptopa -,-. Mam nadzieję, że jakoś mocno Was przez to nie zaniedbam, bo już mam kilka pomysłów na kolejne wpisy, więc wyczekujcie! Buziaki!

11 komentarzy:

  1. nieźle! ja mam tylko 3 hihi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo tego, u mnie również znajdzie się wiele odcieni ale nie ukrywam, że najpierw lubię zużyć jeden kosmetyk zanim sięgnę po następny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Imponująca kolekcja :)
    pozdrawiam fibane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow niezła ta twoja kolekcja ;)

    http://voanni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. super kolekcja, też lubię mocniejsze kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam Golden Rose w matach... mam kilka ale inne niz Ty ;) Uwielbiam nr 12

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne kolorki :) Urzekła mnie czerwona pomadka z Inglota - na pewno pięknie prezentuje się na ustach.

    OdpowiedzUsuń
  8. No to moja kolekcja jet bardzo uboga w porównaniu do Twojej ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Imponujący zbiór, dużo ślicznych kolorków :) ja wybieram raczej jasne i słabo widoczne, na innych lubię intensywne kolory, a sama czuję się w nich niezbyt dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Całkiem sporą masz tę kolekcję. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń