Obserwatorzy

piątek, 25 kwietnia 2014

Pomarańczowe usta i pięć stylizacji.




Wybaczcie mi tę chwilową ciszę. Ostatni czas nie wpisuje się na listę 'najpiękniejszych dni w roku', dopadła mnie chyba po-urodzinowa chandra i brak weny. Jednak nie martwcie się - walczę każdego dnia! Wracając do tematu - jakiś czas temu ktoś w komentarzu poprosił mnie o stylizacje z pomarańczowymi ustami. Nie posiadam dwóch szaf, nie kupuję co miesiąc nowych ubrań i nie gonię za trendami, a więc postanowiłam zrobić wirtualne stylizacje. Nie są to mega wyszukane i udziwnione ubrania, lecz takie, które możliwe, że ma każda z nas!
Pomarańczowe usta najlepiej prezentują się z delikatnym makijażem oczu i rozświetloną, zdrowo wyglądającą cerą. Warto wspomnieć o kolorze naszych zębów, który może zostać podkreślony przy tego typu makijażu, a więc chwytajcie za paski wybielające lub zrezygnujcie z tego koloru, a w zamian postawcie na make up 'no make up', który równie mocno wpisuje się w tegoroczne, wiosenne trendy.



*Nie podaję nazw sklepów z których są ubrania, stylizacje mają być tylko inspiracją


Szukasz pomarańczowej pomadki? Polecam filmik ladymakeuppl - > Tutaj 
Make up 'no make up' według jednej z moich ulubionych youtube'rek/blogerek - > Tutaj

15 komentarzy:

  1. Dzięki za ten post :)
    faktycznie z neutralnymi kolorami może wygladać spoko. Mysle że wykorzystam któryś z pomysłów i połączę z pomarańczową szminką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mój post okazał się pomocny i satysfakcjonujący. : )

      Usuń
  2. Ojeeejku, przepiękna sukienka w trzeciej! Kolor, krój, wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przy okazji wszystkiego najlepszego :P

    OdpowiedzUsuń
  4. tk mocno zaakcentowane usta wymagają wyważonego stroju, zgadzam się.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cały czas poszukuję takich czarnych, klasycznych szpilek. Wszystkie mierzone do tej pory coś tam miały nie tak.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne trampki w panterkę :P. Zapraszam do mnie na rozdanie : http://malinka24.blogspot.com/2014/03/rozdanie.html#comment-form.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekna sukienka. Wszystkie stylizacje, ktore przygotowalas trafiaja w moj gust:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. starałam sie wybrac jedna stylizacje, ale nie moge ;p wszystkie są piekne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wsyzstkie stylizacje z miłą checia bym na siebie wrzuciła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :D a pomarańczu na ostach jeszcze nie miałam :)

      Usuń
  10. pomarańczowe usta zdecydowanie nie dla mnie ;) za to stylizacje bardzo na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wspaniałe

    pozdrawiam:* i życzę wspaniałej majówki
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja w pomarańczu wyglądam niekorzystnie... a szkoda.
    Stylizacje świetne.Zapożyczę sobie kilka pomysłów.

    OdpowiedzUsuń