Obserwatorzy

wtorek, 8 kwietnia 2014

#Outfit1 - skóra z przełamaniem.



Podczas zakupów, przeglądania obrazków, zdjęć, inspiracji, zawsze w oko wpadały mi rzeczy w skrajnie odmiennych stylach. Faworytem stanowczo jest koronka, rzeczy w odcieniach mięty, pudrowego różu, o romantycznym charakterze, lecz także skóra, duże, ciężkie dodatki, ciemne kolory. Tym razem połączyłam a'la skórzane spodnie (wiem, wiem, nie powinnam ich nosić i chwalić tym, co nie jest moim atutem, ale nie mogłam się oprzeć!), botki, które wyglądają jak ich przedłużenie, co ratuje mnie w tej sytuacji, bluzę w romantyczny, pastelowo - kwiatowy wzór i duży, złoty naszyjnik, który całej stylizacji dodaje jeszcze większe charakteru. Dajcie koniecznie znać co sądzicie!





\
Bluza - House
Spodnie - No name
Buty - No name
Naszyjnik - Six

14 komentarzy:

  1. Zabieram Ci buty, natychmiast!
    ninkaaa94

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna bluza <3 a spodnie już osobiście chwaliłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe zestawienie. Bluza bardzo w trendach:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. piekna bluza! bardzo mi sie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. jest i moja ulubiona stylizacja ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię takie połączenia gdzie łączą się style i wygląda to jednocześnie bardzo naturalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zawsze chciałam mieć takie spodnie ale jeszcze trochę muszę do nich schudnąć

    OdpowiedzUsuń
  8. Boże jaka piekna ! I świetna stylizacja oczywiscie . Zapraszam takze do mnie , moze obserujemy? :))

    OdpowiedzUsuń
  9. genialna ta bluza! IDEALNA
    pozdrawiam:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  10. Według mnie te spodnie nie wyglądają dobrze, ale góra jak najbardziej na tak :D

    OdpowiedzUsuń